Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Семенова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Семенова А. В. 
Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу : Навч. посіб. для студ. пед. закл. освіти та вчителів природн.-мат. циклу загальноосвіт. шкіл / А. В. Семенова. - О. : Друк, 2001. - 207 c. - укp.

На підставі програми спецкурсу "Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу" в межах вузівського курсу "Педагогіка сучасної школи" розглянуто механізми розвитку творчих здібностей старшокласників, готовність учителів до професійної діяльності. З використанням матеріалів уроків природничо-математичного циклу обгрунтовано структурно-функціональну модель управління процесом розвитку творчих здібностей старшокласників, а також проаналізовано структуру їх творчої діяльності. Розроблено комплексну методику діагностики рівнів розвитку творчих здібностей учнів, конкретизовано концепцію формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності шляхом розробки моделі оновлення змісту, форм і методів загально-педагогічної та методичної підготовки. Обгрунтовано необхідність виховання творчої особистості майбутнього вчителя як провідного чинника формування творчого потенціалу зростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Б.я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Семенова А. В. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. / А. В. Семенова, Р. С. Гурін, Т. Ю. Осипова. - К. : Знання, 2006. - 319 c. - укp.

Розглянуто психологію як науку, предмет і завдання педагогіки, а також біопсихічні властивості людини, психічні процеси та вольову сферу особистості. Викладено питання особистості й управління процесом її формування, особистості та колективу. Проаналізовано положення "Я-концепції", описано види виховання. Розкрито сутність поняття професійної діяльності, висвітлено проблеми модернізації системи вищої освіти в Україні у контексті її приєднання до Болонського процесу.

Рассмотрены психология как наука, предмет и задачи педагогики, также биопсихические свойства человека, психические процессы и волевая сфера личности. Изложены вопросы личности и управления процессом ее формирования, личности и коллектива. Проанализированы положения "Я-концепции", описаны виды воспитания. Раскрыта сущность понятия профессиональной деятельности, освещены проблемы модернизации системы высшего образования в Украине в контексте ее присоединения к Болонскому процессу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семенова А. В. 
Основи психології та педагогіки : навч. посіб. / А. В. Семенова, Р. С. Гурін, Т. Ю. Осипова, А. М. Ващенко. - 2-е вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2007. - 341 c. - укp.

Розглянуто найважливіші питання психології як науки, біопсихічні властивості людини, психічні процеси та вольову сферу особистості, особливості управління процесом її формування. Розкрито положення "Я-концепції", предмет і завдання педагогіки, види виховання, проблеми особистісно орієнтованого виховання, сутність і структуру професійної діяльності. Висвітлено питання модернізації системи вищої освіти в Україні в контексті приєднання країни до Болонського процесу.

Рассмотрены наиболее важные вопросы психологии как науки, биопсихические свойства человека, психические процессы и волевая сфера личности, особенности управления процессом ее формирования. Раскрыты положения "Я-концепции", предмет и задачи педагогики, виды воспитания, проблемы личностно ориентированного воспитания, сущность и структура профессиональной деятельности. Освещены вопросы модернизации системы высшего образования в Украине в контексте присоединения страны к Болонскому процессу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч31я73

Шифр НБУВ: ВА688169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Курлянд З. Н. 
Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. - 3-є вид., переробл., доповн. - К. : Знання, 2007. - 495 c. - укp.

Розкрито загальні основи педагогіки вищої школи, проаналізовано особливості педагогічного процесу та адаптації молоді у ВНЗ, вікові особливості студентської молоді. Висвітлено завдання та зміст вищої освіти в Україні, описано дидактичні моделі змісту навчання, методику проведення лекцій. Викладено концепцію оновлення підготовки учителів на основі застосування інноваційних технологій. Розглянуто питання формування готовності учителів до інноваційної діяльності. Визначено специфіку професійно-педагогічної діяльності викладачів ВНЗ, особливості професійного самовизначення та становлення "Я-концепції" вчителів.

Раскрыты общие основы педагогики высшей школы, проанализированы особенности педагогического процесса и адаптации молодежи в ВУЗ, возрастные особенности студенческой молодежи. Освещены задания и содержание высшего образования в Украине, описаны дидактические модели содержания обучения, методика проведения лекций. Представлена концепция обновления подготовки учителей на основе применения инновационных технологий. Рассмотрены вопросы формирования готовности учителей к инновационной деятельности. Определены специфика профессионально-педагогической деятельности преподавателей ВУЗ, особенности профессионального самоопределения и становления "Я-концепции" учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я73

Шифр НБУВ: ВА685584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Курлянд З. Н. 
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2005. - 400 c. - Бібліогр.: с. 398-399. - укp.

Розглянуто предмет і методи педагогіки вищої школи. Особливу увагу приділено формуванню педагогічної техніки вчителя, специфіці професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи, педагогічному менеджменту (ПМ) і самоменеджменту. Розкрито різноманітні аспекти виховної роботи зі студентською молоддю, висвітлено особливості організації морального, правового, економічного й естетичного виховання. Наведено загальну характеристику принципів і функцій ПМ. Запропоновано концепцію оновлення підготовки майбутніх учителів на підставі застосування інноваційних технологій.

Рассмотрены предмет и методы педагогики высшей школы. Особое внимание уделено формированию педагогической техники учителя, специфике профессионально-педагогической деятельности преподавателя высшей школы, педагогическому менеджменту (ПМ) и самоменеджменту. Раскрыты разнообразные аспекты воспитательной работы со студенческой молодежью, освещены особенности организации морального, правового, экономического и эстетического воспитания. Приведена общая характеристика принципов и функций ПМ. Предложена концепция обновления подготовки будущих учителей на основе применения инновационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Семенова А. В. 
Парадигмальне моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : монографія / А. В. Семенова; Одес. нац. юрид. акад. - О. : Юрид. л-ра, 2009. - 504 c. - укp.

Висвітлено науково-методологічні й організаційно-педагогічні основи застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів. Увагу приділено педагогічним аспектам моделювання складних системних об'єктів, структурі та функціональним характеристикам парадигми освіти, моделюванню образу ідеалізованої особистісно-професійної парадигми, алгоритмам побудови механізму виміру рівнів оцінки ефективності застосування концепції парадигмального моделювання.

Освещены научно-методологические и организационно-педагогические основы применения парадигмального моделирования в профессиональной подготовке будущих учителей. Уделено внимание педагогическим аспектам моделирования сложных системных объектов, структуре и функциональным характеристикам парадигмы образования, моделированию образа идеализированной личностно-профессиональной парадигмы, алгоритмам построения механизма измерения уровней оценки эффективности применения концепции парадигмального моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Моисеенко В. М. 
Активная специфическая иммунотерапия аутологичными предшественниками дендритных клеток больных с диссеминированными меланомой кожи, раком почки и толстой кишки: опыт НИИ онкологии им. проф. Н. Н. Петрова / В. М. Моисеенко, И. А. Балдуева, Р. В. Орлова, А. И. Семенова, А. О. Данилов, С. А. Проценко, Т. Д. Михайличенко, Л. А. Щекина, А. Б. Данилова, Г. И. Улейская, К. П. Хансон // Онкология. - 2003. - 5, № 2. - С. 175-176. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Щекина Л. А. 
Динамика иммунологических показателей в процессе активной специфической иммунотерапии больных с солидными опухолями / Л. А. Щекина, И. А. Балдуева, В. М. Моисеенко, К. П. Хансон, Р. В. Орлова, С. А. Проценко, А. И. Семенова, А. О. Данилов, А. Б. Данилова, Г. И. Гафтон, В. А. Кочнев, В. В. Щукин, А. С. Барчук, В. В. Анисимов, Ф. В. Моисеенко, Г. И. Улейская. - 182 c. // Онкология. - 2003. - 5, № 2. - С. 182. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Семенова А. В. 
Професійна діяльність учителя з розвитку творчих здібностей старшокласників на уроках природничо-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Семенова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено модель професійної діяльності вчителя, спрямованої на розвиток творчих здібностей учнів старших класів. Конкретизовано сутність і структуру понять, визначено критерії та рівневу характеристику готовності вчителя до даної діяльності. Запропоновано й апробовано методику діагностики рівнів готовності вчителя, модель на матеріалі уроків природничо-математичного циклу, науково-методичні матеріали щодо вдосконалення процесу навчання учнів, спецкурс "Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Семенова А. В. 
Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А. В. Семенова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2009. - 42 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію парадигмального моделювання (ПМ) у професійній підготовці майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного навчального закладу. Розроблено науково-методичне забезпечення (концептуальна система ПМ, програми та зміст навчального курсу "Освітні технології управління навчально-виховним процесом") за блоками "Теорія самоорганізації соціальних систем", "Акмеолого-синергетичні засади педагогічної діяльності", "Педагогічні парадигми"; методичні рекомендації щодо проведення інтерактивних лекційно-семінарських і самостійних занять (на основі інтерактивних тренінгів, ділових ігор, самопрезентацій, шляхом закріплення опанованого матеріалу тощо); програму "Освітній маршрут" з методичним забезпеченням кожної теми, діагностичну карту індивідуального освітнього маршруту). Удосконалено критерії оцінки ефективності застосування ПМ: професійно-рефлексивний, проектувально-прогностичний, функціональний, професійно-мотиваційний, самоактуалізаційний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Семенова А. Ю. 
Економічний механізм управління сільськогосподарським підприємством: теоретико-методологічний аспект / А. Ю. Семенова // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 3. - С. 186-190. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сутність та структуру економічного механізму управління сільськогосподарським підприємством. На основі узагальнення різних підходів до поняття "економічний механізм" зроблено висновок про його специфічні, економічні методи управління, дія яких полягає у наданні чи позбавленні матеріальної (фінансової) винагороди. Водночас вони залишають свободу вибору варіантів поведінки об'єкта управління, лише створюючи умови, що спонукають до досягнення встановлених цілей. Наголошено на необхідності побудови економічного механізму управління за умов конкурентного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Семенова А. С. 
Особенности термического разложения метастабильных кобальтитов лития / А. С. Семенова, Д. Г. Келлерман // Теорет. и эксперим. химия. - 2012. - 48, № 6. - С. 349-353. - Библиогр.: 14 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г121.215-27 + Г576

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29112 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Семенова А. 
Модель подолання пізнавально-психологічних бар'єрів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / А. Семенова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Подано визначення поняття "пізнавально-психологічний бар'єр" і охарактеризовано його різновиди. Розкрито сутність моделі подолання пізнавально-психологічних бар'єрів у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Розглянуто її змістове наповнення: принципи, вимоги, блоки, зміст, етапи. Здійснено аналіз феномена бар'єрів як специфічних перешкод у мисленні, розглянуто основні групи механізмів зміни особистісно-професійних парадигм, які сприяють розвитку педагогічної рефлексії як пізнавальної активності суб'єкта.

Дано определение понятия "познавательно-психологический барьер" и охарактеризованы его разновидности. Раскрыта сущность модели преодоления познавательно-психологических барьеров в процессе профессиональной подготовки будущих учителей. Рассмотрено ее содержательное наполнение: принципы, требования, блоки, содержание, этапы. Осуществлен анализ феномена барьеров как специфических препятствий в мышлении и рассмотрены основные группы механизмов изменения личностно-профессиональных парадигм, которые способствуют развитию педагогической рефлексии как познавательной активности субъекта.

In the article essence of model of overcoming cognitive-psychological barriers opens up in the process of professional preparation of future teachers; attention is accented on its rich in content filling (principles, requirements, blocks, maintenance, stages); the analysis of the phenomenon of barriers is carried out as specific obstacles in thought; the basic groups of mechanisms of overcoming cognitive-psychological barriers are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.3

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семенова А. 
Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 198-202. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано продуктивну модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми. Пізнавальні бар'єри розглянуто як можливі "розриви" між знаннями та навичками, що проявляються під час вирішення педагогічних ситуацій.

Охарактеризована продуктивная модель рефлексии как механизм изменения личностно-профессиональной парадигмы. Познавательные барьеры рассмотрены как проявляющиеся при решении педагогических ситуаций возможные "разрывы" между знаниями и навыками.

It is characterised the productive model of reflection as a mechanism if changing personal and professional paradigm. It is considered cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Семенова А. С. 
Количественные показатели зоопланктона Куршского залива при разных способах отбора проб / А. С. Семенова // Гидробиол. журн.. - 2011. - 47, № 1. - С. 112-120. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

В результате сравнения двух методов отбора проб - фильтрационного и осадочного - рассчитан коэффициент потери массовых видов мелких коловраток, уточнена численность зоопланктона, доля таксономических групп в общей численности и определено экологическое состояние Куршского залива. Данные, полученные с учетом коэффициента потери коловраток, характеризуют водоем как евтрофный с переходом в гиперевтрофную стадию, что согласуется с результатами оценки его трофического состояния по показателям фитопланктона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*820*801.631.3:Е6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Семенова А. Б. 
Удосконалення технології хлібобулочних виробів з використанням продуктів переробки круп'яних культур : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.01 / А. Б. Семенова; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.

Удосконалено технологію виготовлення хліба з суцільнозмеленого борошна пшениці та спельти з використанням вівсяних і гречаних пластівців. Досліджено хімічний склад і технологічні властивості пшеничного та спельтового борошна, вівсяних і гречаних пластівців. Визначено вплив круп'яних пластівців на перебіг технологічних процесів та якість готових виробів. Встановлено ефективність заміни в рецептурі хліба 15 % борошна вівсяними та гречаними пластівцями. Обгрунтовано технологічні заходи та способи приготування тіста з пластівцями для одержання готових виробів хорошої якості. Розкрито сутність перебігу біохімічних, мікробіологічних, колоїдних процесів у технології хліба з суцільнозмеленого борошна та пластівців, визначено зміни у структурно-механічних властивостях тіста. Встановлено, що вироби з пластівцями повільніше черствіють та мають підвищену харчову цінність. На підставі проведених досліджень розроблено рецептури та технологічні інструкції на хліб "Древлянський з вівсяними пластівцями", "Древлянський з гречаними пластівцями", "Білково-вівсяний" та "Білково-гречаний".


Індекс рубрикатора НБУВ: Л838

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семенова А. В. 
Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку / А. В. Семенова // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 413-417. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено передумови виникнення Інтернет-маркетингу на основі аналізу особливостей формування електронної торгівлі. Розглянуто поняття електронної комерції як підгрунтя до виникнення Інтернет-маркетингу. Розглянуто та проаналізовано погляди на визначення категорії Інтернет-маркетингу зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджено особливості та структуру вітчизняних користувачів мережі Інтернет, окреслено сучасний стан розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. Визначено характерні особливості Інтернет-маркетингу, його переваги порівняно з класичними видами маркетингу. Досліджено недоліки його функціонування та розвитку в Україні на основі аналізу стану розвитку електронної комерції. Розглянуто тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. Визначено перспективи та особливості подальшого розвитку Інтернет-маркетингу у вітчизняному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Старостіна О. В. 
Професійна майстерність у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Англії та Україні : монографія / О. В. Старостіна; ред.: А. В. Семенова. - Одеса : Апрель, 2015. - 152 c. - Бібліогр.: с. 137-152 - укp.

Викладено теоретичні основи розвитку професійної майстерності педагогічних кадрів у системі підвищення кваліфікації в Англії та Україні. Розкрито сутність основних понять з проблеми дослідження, обгрунтовано організаційно-педагогічні особливості сучасних моделей навчання у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. На грунті діахронічного аналізу розвитку професійної майстерності педагогічних кадрів в Англії та в Україні висвітлено перспективи творчого використання досвіду Англії в системі післядипломної педагогічної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.514(4ВЕЛ4)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Семенова А. В. 
Професійна підготовка інтерактивного міні-заняття з використанням мультимедійної презентації для викладачів — слухачів семінару «Педагогічна майстерність» на основі практичних навичок і ціннісного досвіду [Електронний ресурс] / А. В. Семенова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2. - С. 139-152. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1209

Розглянуто питання підготовки інтерактивного міні-заняття з використанням мультимедійної презентації для викладачів — слухачів семінару "Педагогічна майстерність" на основі практичних навичок і ціннісного досвіду, який розглядається у єдності інтелектуально-емоційно-вольових характеристик особистості. Висвітлено теоретичні та методично-практичні підходи щодо створення і демонстрації презентацій за допомогою програми MS PowerPoint для підготовки і проведення інтерактивних занять викладачами на основі андрагогічного підходу. Пропонований підхід ураховує особистісні аспекти викладачів-слухачів семінару і є відповідним циклом планування. Це допомагає втілювати у життя ідею професійного навчання протягом усього життя "педагог — педагогу".

Рассмотрены вопросы подготовки интерактивного мини-занятия с использованием мультимедийной презентации для преподавателей — слушателей семинара "Педагогическое мастерство" на основе практических навыков и ценностного опыта, который рассматривается в единстве интеллектуально-эмоционально-волевых характеристик личности. Освещены теоретические и методико-практические подходы к созданию и демонстрации презентаций с помощью программы MS PowerPoint при подготовке и проведении интерактивных занятий преподавателями на основе андрагогического подхода. Предлагаемый подход учитывает личностные аспекты преподавателей-слушателей семинара и представляет собой соответствующий цикл планирования. Это помогает воплотить в жизнь идею профессионального обучения в течение всей жизни "педагог — педагогу".

The article deals with the preparation of interactive mini-lessons using multimedia presentations for teachers – participants of the seminar based on practical skills and value experience, which is considered in the unity of intellectual and emotional-volitional personality characteristics. The article covers the theoretical, methodological and practical approaches to creating presentations using MS PowerPoint in preparing and conducting interactive lessons by teachers based on andragogy approach. The proposed approach takes into account the personal aspects of teachers - participants of the seminar, as well as presents an appropriate planning cycle. That helps turn into reality the idea of vocational training throughout life "teacher to teacher".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Логунова Н. А. 
Моделирование процессов развития сложных структур на примере морской отрасли / Н. А. Логунова, С. Г. Черный, А. Ю. Семенова, И. В. Антипенко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 6/2. - С. 37-46. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Приведена математическая модель результативности стратегического развития морского туризма, устанавливающая эконометрическую зависимость между уровнем прямых доходов от круизного туризма и факторными признаками экономического, социального и ресурсного характера. Использование этой модели позволяет прогнозировать уровень развития круизного туризма в условиях недостатка статистической информации и обосновать ключевые направления экономической политики в туристской сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського